Burcum32 aventin biberonunu kullanıyorum zaten ilk doğduğundan beri onu aldım ama nafile memeyi görünce çığlığı basıyor 🤦♀️Duşta emzirmeyi denemedim cesaretle edemedim daha çok küçük banyoda düşer vs korkuyorum ama internetten baktım bi kaç kişi alıştırma bardağıyla çosmus bu durumu çok çaresizim ya