Kızlar ben oğluma bu yıl kışın kullansın diye lcw 1.6 tog uyku tulumu aldım. Şu an akşamları serin oluyor gündüz sıcak olduğu için doğalgaz açmıyoruz zaten izmirde yaşıyoruz soğuk oluyor ama çok değil. Kışın da doğalgazı açınca ev genelde 24 derece civarı oluyor. Uyku tulumu çok kalın olacak biz bile kısakollu ile yatıyoruz ince bir battaniyeyle. Ben bu uyku tulumunu astronot mont gibi dışarda kıyafetlerinşn üzerine giydirsem ne olur? Fikrinizi almak istiyorum aranızda böyle yapan var mı ?