Mehrab6840 Nişan elbisesi olarak giydim. Sadece bir defa giyildi birde kuzenim fotoğraf çekinmek için denedi. Sadece eteğinin Bi kaç yerinde yani tülünde küçük yırtılma var. İsteyen için çekip atabilirim orasını. 350 TL ye satıyorum 🥰
Mehrab6840 Bu elbisemi çok seviyorum maalesef bedeni olmadığı için satmak istiyorum. Tertemiz hiç Bi sorunu yok 36 beden. 80 TL.
Limonn Muhtemelen postunuz kaldirilir ben de pantolonlarımı falan ihtiyaci olan alsim diye paylastm hemen silindi postum🤦♀️
Kubrasolmmaz Limonn iyi günler güzel annemiz postlarımız kurallara uymadığı için silinmiştir ücretsiz vermek yasak olduğu için yoksa kurallara uygun şekilde görsel yüklenip yeni güncellemeye göre satılabilir keyifli formlar dilerim 🌺
Limonn Kubrasolmmaz ucretsiz degildi ama uyguna vercektm yanu 2 tane koton pantolonu 60 liraya gondercektm ama silindi