Berna7 Merhaba doktorum bugün demir başladı ben temiz içerikli olması adına ocean sidefer vs sordum ama onların emilmediğini ferrum gibi normal bir damla almam gerektiğini söyledi. Sizce ne yapmalıyım? Doktoru benim doktor gibi düşünen var mı?
livanurvealpinannesi61 Berna7 kim söyledi size bunu ben kızıma bestiron kullandım gayet güzel çıktı değeri. +2 demir içeren damlaların emilimi daha kolay. Ferrum +2 demir içermiyor. Ayırca ferrum kabız kusma yapıyor aşırı.
Keremy Canım ben ocean kullandım tam 5 ay hiç bir faydasını görmedim oğlumda değerleri çok düşük çıktı.. ama belki her bebekte aynı olamayabilir ama bize yaramadı
livanurvealpinannesi61 Keremy ocean çoğu yanlış veriyor kilo başı 2 damla kahvaltıdan 2 saat sonra verilir damla ile beslenme arası 2 saat olmalı.
Miniktospik Berna7 hangi ilacı önermişti acaba doktorunuz kızımın hem demiri düşük hem dişlerin de leke yapıyor kararsız kaldım , forumda araştırırken yorumunuzu gördüm
livanurvealpinannesi61 Berna7 benim etrafımda çoğu ferrum vegaferon kullanmış çocuklarının değeri sınırın altında o kadar etkiliyse neden kullananlar düşük çıktı diyor. Damla doğru ve düzenli verilmez ise etki etmez çoğu miktarı yanlış veriyor damla ile süt ürünlerinin arası 2 saat olmalı ama çoğu emzirip 40 dakika sonra damla veriyor malesef.