Meldaa Merhabalar bebeğinizi pış pış pat yöntemiyle unuttunuz mu uyutanlar nasıl süreç geçirdi yardımcı olurmusunuz
kukuliiiiii Meldaa Gündüzleri pilates topunun üstünde uyutuyorum geceleri uyku saatinde yatağımıza alıyorum onu, her taraf kapalı ışık ses yok yanına yatıp biraz şarkı söylüyorum biraz pışş pıışş pat pat öyle uyuyor oğlum 10 aylık bu arada. Yaklaşık 2 haftadır böyle uyutuyorum zor olmadı
Sevim07 Meldaa şuan 4 aylık olacağız . Kucağına emzik vererek yatiriyordum gündüzleri özellikle gece meme d uyur yatırıyorum. Ama şimdi gündüz yan yatırıp emzik verip pisspss pat yaparım uyur özellikle popova vurulmasindna yavaşça hoşlanır haah
kukuliiiiii mavisinannesi17 benimle uğraşma kim oldugumu ne oldugumu bilmiyorsun 🤫 Bilmedigin içinde sana pat küt girebilirim hak ettigin için
mavisinannesi17 kukuliiiiii ahhaha bilmeziğim için bu kadar konuşuyosun anca burdan yer zaten böyle atıp tutma senin gibiler klavyede sever artistliği😆