Kedilivebebeliii Gizemli12 doktora gittik şurup verdi ve diyare için probiyotik bebek 40 günlük olduğu için ne yapılabilir ki evde birtek bol bol emzirebilirsin ama benim bebeğimin halsizligi de çok olduğu için iştahı da gitti