Anneler merhaba bugün oğluma çok güvendiğim bir eczacı abimizden iştah şurubu aldım. Kendileri yapıyorlar. Benim sorum şu ben oğluma hiçbir şekilde şurup içiremiyorum. Şişeyi görünce o ağlamayı bi görün ağzını kilitliyor zorla asla içirmem zaten ama ne yapabilirim. Neyin içine katıpta verebilirim. Lütfen bana bir akıl verin. Antibiyotik şurup içtikten sonra kusmuştu. Ondan bu yana içiremiyorum korkuyor herhalde