Oglunasikbiranne08 atak yeni dönemin isim taktığı klasik bebek davranışları bana göre.
Doğum tarihi ile uygulanıp teşhis konuluyor AA bebeğim atakta diyip ağlamasını yememesini atağa bağladığımız bir durum 👀
İlk başta kulağa enterasan gelsede aslında her bebeğin dönem dönem yaptığı davranışsal değişimler bunlar
Bana göre her an her saniye olabilecek bir durum çünkü dünya onlar için tamamiyle yeni bir deneyim
O yüzden ağlamasını yiyip içme durumuna atağa bağlamıyorum şu an tek problem diş dönemi çok feci geçiyor 😔