Dalpa Kızlar 3200 doğdu şuan 3 aylık 5600 kilosu var boyu 63cm sadece anne sütü veriyorum bütün gün memede duruyo ne yapmalıyım
livanurvealpinannesi61 Dalpa ayda 500 gr alıyorsa yeterlidir. 3 aylık bebeğe göre az değil kilosu iyi. 3 aylık bebek 7 8 kilo olmaz yani. Sağlıklı olsun yeterki kiloya takılmayın çok
Tugba314 Normalin altında olduğunu nasıl anladınız doktorunuz mu söyledi kendiniz mi bu yargıya vardınız.Benim de 4 aylık kızım var bence gayet normal boyu kilosu
asyanin_annesi35 Dalpa canım kime göre neye göre kilosu zayıf tek başına bu karara vardiysan hızlıca at o düşünceyi kafandan sağlığı yerindeyse bı problem yok kilosu da gayet iyi
Dalpa Kızlar uygulamalara boy kilo yazıyorum boyu iyi ama kilosu az diyor e nabizdada normalin altında diyo böyle görünce üzüldüm