Anneler merhaba
Kızım bugün 8 aylık oldu 6,5 aylıkken ağır grip oldum ve sütümde azalma oldu ve doymamaya başladı biz zaten günde 1-2 defa SMA mama da veriyorduk. 5. ayımızda tadımlara başlayıp ek gıda sürecimizde başlamış oldu. Sütüm azaldıktan sonra kızım doymadığı için ağırlıklı olarak mama verdik böylelikle sütüm iyice azaldı ve ben işe başladım. Uzun zamandır emzirmiyorum 1 ay 1,5 ay oldu. Göğsümü sıktığımda biraz süt geliyor hiç sağmadım arada emzirmeye çalışıyorum ama memeyi almıyor kafasını geri çeviriyor. Böyle birşey yaşayan varmı ne yapmam gerekiyor? Emzirmeye devam etmek istiyorum bu durum beni çok üzüyor önerilerinize ihtiyacım var🙏🏼