Merhabalar benim bebeğim 25 günlük oldu, fakat hala yeni doğduğundaki gibi çok fazla uyuyor. Gözünü açıp bakındığı saatler gün içinde nadir. Mesela gece acıkınca ağlıyor gözü kapalı uykudayken doyuruyorum geri uyuyor. Bazen uyumadığı da oluyor pek nadir olsa da. Bu durum normal mi? Neden bu kadar uyuyor diye endişeleniyorum çünkü. Sizin bebekleriniz nasıl?