Merhaba arkadaşlar 9 ay 15 günlük bebegım var önceden ek gıda güzel yerdı ne yapsam yerdı zamanında iştahlı bir sekılde öğünlerimiz düzgündü meyvesini falan çok güzel yerdi.Ama 2 haftadır ağzını açmıyor kafasını sallıyor yemek ıstemıyor kaşığı itiyor ne yapacağımı bılemedım bırseylerle oyalayıp yedırmeye çalışıyorum çok çok az yıyor genel durumu ıyı huysuzlugu yok gayet mutlu hasta da değil ama yemek gelınce mama sandalyesinden çıkmak istiyor neden bıyle oldu nasıl oldu anlamadım bır an da😞 onerınız var mı ne yapayım nasıl yaklaşayım üzülüyorum sıkımtı yapıyorum basım agrıyor 🙄 şimdiden fikirleriniz için teşekkürler 🌸