annekuzusuuuu Kızlar 2 saat önce dişimi çektirdim özel bir hastanede dişim zor uyuştu ve zor bir çekim oldu neyse çekildikten sonra inanılmaz derecede ağrım var normal mi
kirmizibalikgolde annekuzusuuuu bende 1 ay önce cerrahi çekim yaptirdim. Dikiş atıldı hatta . 3 4 gün ağrım oldu minoset plus kullandim hep