Merhaba bayanlar 🌺
3 yaşında oğlum ve 1 yaşında kızım var .Su zamana kadar gayet iyi ilerliyorduk ama yaklaşık 1 aydır ciddi derecede oğlumun hareketleri ,konuşma şekli ,dikkat çekme çabaları ,şiddet eğilimi çok arttı …kızımın bakımını yapmama ,onu uyutmama ona dokunmama müsade etmiyor gelip gidip vuruyor anlatıyorum ,konuşuyorum birlikte oyunlar oynuyoruz ama yok baş edemiyorum .Sinir sistemim çöktü .Oğlum kızım gibi sesler çıkarıyor sürekli bağırıyor tuhaf tuhaf sesler çıkarıyor ,bağırıyor ağlama numarası yapıyor ,sürekli dk başı vuruyor ,vuruyor ,vuruyor …. Gerçekten tahammül seviyem bitmiş durumda ,beynim alev alıyor ,… 1 aydır ne yaşıyorum anlatamam önceden böyle değildi yaşları buyudukce kıskançlık oranidami artıyor geçen gün bir öncesinden kötü gidiyor .
Tavsiyeniz öneriniz neyse almak istiyorum ,sizler bayanlar kardeşler arası bu sıkıntılarla nasıl baş ettiniz .