Ikiz annesiyim bebeklerim 4 aylık ve hem meme hem mana gidiyorum. 3 aylıkken her emzirmeden sonra 90 cc mama veriyordum. Doktorumuz baya mama içiyorlar bu demek oluyor ki %20 anne sütüyle besleniyorlar dedi. Şuanki besleme yönteminiz gayet iyi bu şekilde devam edin dedi ve ben hala aynı şekilde besliyorum çok nadir 120 cc içiyorlar. Aslında bebeğin isteğine göre şekilleniyor . Tavsiyem önce 30 cc ile başlamanız doymazsa 60 cc verin içmediği kalsın. Sağlıkla büyütün bebeğinizi :)