Zeynepaysimam Hanımlar bilgisi olan lütfen paylaşsın , kızım pişik oldu 4 5 gündür pişik kremi de kullanıyorum ama çok az bi hafifleme oldu fakat kızım inanılmaz kaşımak istiyor hatta dün gece uyuturken ağladı kendisi kaşımaya başladı bende bezini açtım ıslak pamukla sildim , gördüm ki beyaz beneklerde olmuş mantar değildir demi 🙄, bu kaşıntıyı önleyecek ne yapabilirim bilen var mı ?
melisdevrim Zeynepaysimam canım doktora götür hemen egzama temra veya pişik türevidir kendin tedavi edemezsin
Saribidik Zeynepaysimam kaşıntısına travazol krem iyi gelebilir. Hem pişik önleyici olarak da kullanmıştım. Baya işe yarıyor
melisdevrim Saribidik önerdiğiniz krem yetişkinler için mantar kremi bebeklere uygulanamaz . Uygulansa bile doktorun vermesi gerekir
MinikMucizeemm Benim kızımda 6 aylık pişik mi isilik mi tam çözemedim ama kabardı minik minik kaşıntısı acısı yok ama. Mustelanın pişik kremini kullanıyorum ama 5 gündür azalma olmadı🙄 ne yapabilirim başka
melisdevrim MinikMucizeemm azalma olmadıysa doktora görünün ve gün içinde popsunu havalandırın 5 er dk
Saribidik melisdevrim krem bebeklerde pişik kremi olarak kullanılır mantar kaşıntı vb cilt hastalıkları için
MinikMucizeemm melisdevrim malesf azalma olmadı havalandırıyorum suyla yıkamaya çalışıyorum. Yarın Dr.a götüreceğim 😔