Nurcngltkn ozlemku hyr canim iki günde birde yapablr günde iki yada uc kere yapabilir hergun yapablr kakanin kıvamı yaparkn rahat çıkması ağlaması yoksa hocbr sorun yok bnm oğlumda 3 aya girdi bazen günde iki kere yaptgida oluoe genelde gunde bir kere yapar yada iki günde bir yapar zamanlari sürekli değişiyor yani
Basak23 ozlemku benim bebeğim günde 4-5 kere yapıyordu ama her gün yapmasada 10 güne kadar normal kabul ediliyor
Ece__ ozlemku 2 günde bir yapması normal, sadece anne sütü alan bebeklerde 10 güne kadar normal sayılıyor