Azramina sen kendini ne zannediyosun ki şu egoist tavırlarınla🤣 daha kim olduğumuzu bilmeden etmeden konuşmaya bak , ben anlıyorum seni ama merak etme. Geçmişten gelen bastırılmış eziklik duygun sana böyle hissettiriyo böyle konuşmana sebep oluyo tedavi olursan kimseden üstün olmadığını herkesin bu dünyada eşit olduğunu aslında koskoca dünyada ne kadarda ufak olduğunu anlarsın. BELKİ… ha bu karamsar düşünceli hayatınla mutluysanda sen bilirsin tabiki