26082014 Deletedmom110 ağlama Yok Şuan sadece ses veriyo gözleri kapalı alıyorm emiyo koyuyorm 1 saat sonra tekrar atakmı değilmi bilmiyorm
Elele 26082014 sizin de ataktan büyük ihtimal o dönem biz de sorunlar yaşadık emmek istemiyordu ağlıyordu sürekli vs geçiyor ama çok okuyodım uyku düzeni bozulan vs o dönemde meme reddi ve uyku çok sık olan şeyler sanırım
Dtburcu 26082014 ya benimde kizim 3 ay 28 gunluk 4 gundur falan gece uykusu haram oldu saat basi uyanip emio ama.gunduz normal gece cildirio demek ki yalniz degilim aglicaktim dun gece yat kalk yat kalk yapmaktan
Elele deki biz de henüz yok diyoduk ama bugün parmağımı ısırınca sanki var gibi geldi ağzına bardak verdik o güzel tık sesini duyduk belki diştendir sizinki de diş dönemleri malum
Elele 26082014 geçer geçer bir sürü şeyler öğreniyorlar o dönemde o yüzden oluyomuş o huysuzlukları bak gör annesi bi geçsin diceksin sen de neler öğrenmiş böyle kuzum diye :)
Tosuntugce 26082014 bende aynıyım bide şimdi dönmeye başladı dönüyor koşu kalıyor altında ağlıyor hemen
Elele 26082014 evet güzel yanı o bir aycık katlanıverceniz artık hemen geçiyor Zaten bi alışınca. Ama ataklar bitmiyor malesef sürekli bi atak dönemi 😁
26082014 Elele evet sormayın hep bi atak annem diyo ben seni büyütürken böle bişe yoktu bu ne böle diyo inanmayın diyedir ekliyor
Busra543215 Elele benım bebegımde 3 ay 22 gunluk düzenımız falan vardı suan herseyı sıfırladık atak haftasını nasıl hesaplıyorsunuz acaba
Elele Busra543215 atak tablosu var internete yazınca çıkıyo bi de burda bi arkadaş post açmış bakıyo programdan dün gördüm yazdım baktı sağolsun
Mrveglsn 26082014 son bir bucuk aydır böyleyiz bizde canım benimki düzelmedi anlayamıyorum sebebini bende
UmutReyhan Elele yani 4 olucaz 4 bitecek ohoo yandım daha temiz 1 ay 7 gün var 😂 2.5 aylıkken biraz düzene girmiş gibiydi 3 ay 10 günlük falandı bir bozuldu daha 4 olmadık bile birde 4 bitecek 😂