masalbebegimmm Kızlar güneş tutulması varmış ben aydından göremedim sizler görsünüzmü nerden gördünüz fotoğraf atarmısınız 😅🥰
Eda-Ece Yagmuurr nerede yaşıyorsunuz? Çok güzel yakalamışsınız vallahi ben buradan hiçbir şey göremedim en üst katta oturmama rağmen 🤦🏻♀️
Dondurmalikahve Yagmuurr Bizim burada apaydinlik bi hava vardı (coook azda olsa bulandı gibi yada ben kendimi kandırdim😄😄) bı denk gelmedi gözüm havada kalmıştı ama bitti tutulma😂