Tugce122 Merhaba anneler. Ben doğumdan sonra adet görmedim 9 aylık oldu bebeğim ve emziriyorum. 2 gündür de kahverengi akıntı geliyor. Neden olabilir? Başına gelen var mı?
ZH3418 Tugce122 bende dogum yapalı 4 ay oldu ve 3 kez adet oldum ama ssadece koyu kahverengi akıntı geliyodu 3,4 gün felan sürüp bitiyor kana dönüşmedi hiç ama kasık ağrısı her zamanki adet ağrım gibi oldugu için ben adet diye saydım yani öyle düşünüyorum