Bucuruk85 benim bebeğim de zaten iştahsızdı şimdi mamayı görünce bile ağlamaya başlıyor eline şişeyi büzüp verince ağzına götürüp geveliyor oyuncaklarını sürekli çiğnemeye çalışıyor tam sokamayınca sinirlenip ağlıyor sanırım diş çıkacak ama başka hiçbir belirti yok salyası da var. Sürekli mız mız halinde eğer parmağımla diş etlerine masaj yaparsam baya oyalanıyor. Uykuda veriyorum artık mamasını. Ama uykuya geçişte de sıkıntı yaşamaya başladı