Kevser472 ilk doğduğundan iltibaren başladı bizimki ama sarılık 10 çıktı doktorumuz her bebekte olabilcek bi sarılık seviyesi dedi 15i geçerse sıkıntı dedi her 2 saatte bir mutlaka emzir ama aralardada isterse mutlaka yine emzir dedi bende öyle yaptım çok şükür kilo almış o yüzdende sarılığı azalmış 20 günlükken kontrole gittiğimizde doktorumuz hala var ama hafif güzel sorun yok dedi sanırım 30, 40 günde falan anca atıyor vücuttan sarılık ilk yüze gelip en sonda yüzden gidermiş