Mjgn2294 Kızıma doğduğundan beri mama kullanıyorum sütüm gelmediği için önce Aptamil denedik kabız yaptı daha sonra doktor önerisiyle Aptamil Conformil kullandık ama o da kabız yaptı. Hipp combiotic kabıza iyi geldi ama bu seferde kusma sorunumuz başladı. Hangi mamayı kullanacağımı şaşırdım. Öneriniz var mı?
Atamel Mjgn2294 ben golden goat kullanıyorum keçi sütlü mama. Kilo alımı ve boy uzamasına çok katkı sağladı. Öncesinde sma kullanıyordum kilo alımı çok yavaştı ve gaz yapıyordu
BernaKaraman Mjgn2294 bizde aptamil ile başladık kabız oldu comformile geçtik gene ise yaşamadı şu an sma comfort kullanıyorum 3 ayligiz
Mjgn2294 Busra_mom58 çevremde sma kullananların çoğu şikayetçiydi o yüzden hiç aklıma gelmedi onu kullanmak siz kullanmış mıydınız? Gerçi her bebek farklıdır tabii ama olumsuz yorumlar duyunca vazgeçmiştim.
Mjgn2294 Mercan28 bebeğinize yaptığınız ölçek yeterli geliyor muydu? Biz hipp kullanırken çok sıvı olduğu için bir de doymama sorunu yaşadık sürekli aranıp mama istiyordu. Bebelacta sıvı mı yoksa kıvamlı mı?
Busra_mom58 Mjgn2294 bende kullanamadım ama sma’ya geçmeyi düşünüyorum bende iyi diye duydum hep. Şimdi aptamil kullanıyorum oda dediğiniz gibi kabız yapıyo fazla vermemeye çalışıyorm yinede emzirdiğim için
Mjgn2294 Busra_mom58 çok çabaladım emsin diye ama sütüm çok az geldi o da çoktan biberonla mama yediği için alıştı şimdi de hep mamaların farklı etkilerini yaşıyoruz yarayan bir tane bulsak çocukta rahatlayacak sma da aklımda olsun bir daha araştırayım bende bu gidişle denemedik mama kalmayacak bizim herhalde
Resulasafannesi Busra_mom58 oğlum 3 yaşında Aptamil kullandık 6.7 ay conformia hep kabız yaptı kusma oldu hele ki Aptamil 2 ölü balık gibi kokuyordu çocuk bile icemedi mama yi çöpe attık hep sma çok iyi geldi
Elifim_benim 3 aylık kızım için doktor dün itibariyle mamaya başlamamız gerektiğini söyledi bebeğim gazlı ve kolik bebek hipp 1 numara mama aldım tadını sevmedi içmek istemedi birkaç gün denicem gaz yapmayan kilo aldıran hangi mamalar var, ne önerirsiniz?
MevaninMelegi Elifim_benim kızımda 3 ay 13 günlük bizde dün mamaya başladık bebelac gold önerdi iyi kilo aldırıyomuş ama biberondan içmek istemiyo siz biberona nasıl alıştırdınız içiyomu
Vmerve Elifim_benim hipp kullanıyorduk doktor önerisiyle sma comfort kullandık çok iyiydi kilo alımı iyiydi ve gaz problemi çok azalmıştı. Comfortu bi ara çok zor buluyorduk sma optıproya geçtik ondanda memnunuz şuanlık 😊
Aslialbyrk Elifim_benim golden goat kullanın en iyisi o pahalı biraz ama mecbur kalınca yapacak bişey yok gaz konusunda da çok iyi gaz yapmıyor
Kadlkts Similac kullanıyorum anne sütü almayan bebekler için uygun , kilo alımıda iyi oğlum iki buçuk aylık evolvia aptamil kullandık gaz yaptı similactan sonra rahatladık
Mercan28 Mjgn2294 çok sıvıda değil çok kıvamlıda değil normalde anne sütüü 120cc içiyor ama mamayı 90 cc içiyor
Cnslrsln Mjgn2294 bende aptamilden bebelac golda geçtim kabızlığı düzeldi ama bebelac hafif geldi beğenerek içmedi hipp aldım ama hangisini aldım hatırlamıyorum onu da severek içti kabızlıkta yapmadı deneyerek bulunuyor maalesef bana iyi gelen size gelmez size iyi gelen bana iyi gelmez deneyeceksiniz
Mjgn2294 Cnslrsln evet kesinlikle öyle her bebeğin bünyesi farklı umarım artık bir tanesi iyi gelir de ondan devam ederiz 🤲🏻
Mjgn2294 0302 sizde de kabızlık yaptı demek her mama her bebekte farklı etki yapıyor işte biz anneler deneye yanıla bulacağız en iyisini
Mjgn2294 ecrinreyyan doktorumuz kabızlık sorunumuzda bize bir malt önerdi aptamille karıştıralım diye ama benim içime sinmemişti o yüzden değiştirdim mamayı bizim doktorumuzda aptamil conformilde ısrarcı oldu ama dinlemedim yani kendisini çocuk 3-4 gün tuvaletini yapamıyordu çünkü
MinikMucizem26 Mjgn2294 benimde sütüm gelmediği için baştan beri mama kullanıyorum. Bebeğim 3 aylık evolvia kullanıyoruz memnunuz doktorumuz da onayladı sizde bir sorun isterseniz 🙏🏻