Kizlar 3 aylik kizim var uykuyu cok seviyor ama son 2 gundur gecede gunduzde cok uyuyor anlamadim normalmi bu ya mamasini yiyip uyumal istiyor diger zamanlar 4 5 saat uyanik kaliyordu hatta bazrn gunduz 7 saat uyanik kaliotdu bu aylarda bu uyku normal mi dunden beri uyuuor sadece 3 saat ayik kaliyor ya yarinda kontrolu var zaten sorucam doktora ama sizinde bilginizi almak istedim