Sjssjsj3428228_- Kızlar doğum yapalı 28 gün hala dikislerim açıyor oturup kalkarken yürürken doktora gittim herşey normal kapanıyor dikislerin dedi daha çabuk iyileşmesi için napmaliyim sizinkiler kaç günde geçti
-egem18 Sjssjsj3428228_- kuru tut canım benim doktorum her tuvalet sonrası saç kurutma ile kurut demişti birde fito krem kullandım et vs tüketmeye dikkat et vücudun güçlensin
HLmom Sjssjsj3428228_- hametan krem ve batikon kullandım kuru tuttum 10 günde eski halime dönmüştüm ben iki kızımda da
Sabinaaa Sjssjsj3428228_- bana hemsire tuzlu suyla yikarsan daha cabuk iyilesir demisti…ama 40 gu ne anca iyilesiyor…normal sizde acima olmasi
-egem18 HLmom kırkından sonra kontrole gittin mi canım bana gel demediler de gitmem lazım mı bilemedim
Sjssjsj3428228_- Doğumum zor oldu dikisim tutmadı ilk başta bı günde iki kez dikis atıldı durmadan oynadılar baya zedelenmiş sanırım hala toplanamadim batikon ve Fito diye bı krem var onları kullanıyorum