Hanımlar kızım 3,5 aylık meme +mama alıyor ama sadece emdiği zaman çok çok fazla çıkartıyor yani doktora sordum fazlasını çıkartır dedi ama mama içtiğinde aynı şey olmuyor emdiği kadar çıkartmıyor sadece emzirdiğim zaman da iki üç defa fazlasıyla çıkartıyor emdiğini. Ki öyle çok bir sütüm de yok sağdığımda taş çatlasa 50 milim geliyor ikisinden neden olabilir acaba