Kızlar doktorum önceden tedavi gördüğüm için spiral takmadı, bizde prezervatif ile korunuyoruz. Pazar gecesi biraz kaçırmışız(alkol) eşim prezervatifi taktı onu biliyorum ama sonra nasıl olduysa bosaldıktan sonra baktım benim üstüm yaş sonra baktık ki prezervatif yatakta😓 nasıl oldu asla anlamadık, ama içime olsaydı üstüm neden ıslansın? Bilemedim bu arada adetimde cuma bitmişti zaten bebeğim 6 atlık çok korkuyorum 😓😓