[silindi] Glm19 Yok canım ben adetime bi hafta önce falan yapmıştım çıkmadı 3 gün falan geçti adetim öyle yaptım çıktı bi günde bile değerler Yükseliyor. Adetin geçerse 3 4 gün sonra yap, böyle stres de olursun oda etkiler seni.
Elifinci17 Glm19 ben ikinci kızımı böyle öğrenmiştim. Böyle çok çok silik bir çizgi vardı camın önünde bakmazsam görünmüyordu. Adetim 2 gün gecikince tekrar yaptım daha belirgindi.
Cemre_-53 Glm19 gerçek sonuc vermez adet gecikmesinden bir hafta sonra deneyin derim o zaman net cevap verecektir cnku bazen adetimiz olacağı gün olmuyir bir kav gün sonra oluveriyor en güzeli bu :)
Nuray23 Cemre_-53 hamilelik varsa gerçek sonuç verir tabiki neden vermesin ☺️ ben nerdeyse 8 gün öncesinden anladım 5 gün kala test yaptım kıpkırmızı çıkmıştı. Olur yani öyle şeyler 😁
Melekanne91 Glm19 he gordum ama cok hafif bende 2 gun once oyle cok silik cizgiyle ogrenmstm smdi 1 yasinda😄allah hayrlisini versn bence kan verin varsa zatn elbetteki cikacaktr