KATRE_ oglumda memede uyuyo emzik almiyo kesinlikle odasinda uyuyodu 3 aylik olana kadar 3 aylikken nobet gecirmeye basladi hastane yogun bakim vs derken evde de mecburen takip etmek icin yanimizda yatti simdi 6 aylık odasina geri alistirmaya calisicam nasil olacak bilmiyorum bi yolunu bulursam size de soylerim :)