Bundan 1 ay öncesinde yanlışlıkla korunmadan ilişkiye girdik eşimle ve moralim çok bozuldu, ertesi gün hapını ikinci gün aldım kullandım eşime baya kızdım sitem ettim. Oğlum 8 aylık daha çok küçük bir çocuğa bile bakmak başlı başına zorken ikinciyi şu an asla düşünmek bile istemiyorum. Ya hamile kaldıysam naparım ikisine birden nasıl bakarım diye çok düşündüm çıkmaza girdim. Bugün regl oldum ve rahatladım.
Hapı geç attım ya işe yaramazsa diye üzülmüştüm baya. Sadece buraya yazmak istedim yorum yapan yapmayan herkese teşekkürler.. :)