Merhaba 6 aylık bebeğim var yaklaşık 2 aydır inanılmaz saç dökülmesi yaşıyorum yani nasıl anlatılır bilmiyorum ama avuç avuç öyle böyle dökülmüyor yani benim saçlarım normalde çok gürdür baya azaldı her sabah yatagın içinden saçlarımı temizliyorum yastık saçla kaplanıyor neredeyse açık bırakmak mümkün degil hep toplamak zorunda kalıyorum önler boşaldı bildiğiniz bu ay kan tahlili vericem ama bir kaç kişi emzirme döneminde bir süre dökülüp sonra yeniden çıktığını söyledi yaşayan var mı bu durumu işe yarayan kullandığınız bir yöntem bakım var mı acaba ??