Doktorunuz nasıl sakınca görmedi ben her gittiğimde konusunu açıyorum kestirip atıyor üstelik mama verdiğim halde 😀
Genelde doktorlar 4. Aydan müsade ediyor gibi ben gene de 4. Aya uygun hipp kaşık mamalardan tattırmak istiyorum bakalım ya da sebze tadımlarına başlarım
Aslında doktorunuz başla dediyse nasıl başlayacağınıza dair fikir vermesi gerekiyordu bu nasıl başlamak ? 😀