Her yaşın bir zorlugu var biliyorum ama ben fiziken cok yoruluyorum. Yurumek istypr yuruyemiyor kucagimda durmuyo dursada cok agirlasti. 1 yasinda suan. Yerinde durmuyo ama her hareketi ben yaptryorum resmen. Bu dönem ne zaman gecicek tecrubeli anneler ne zamann rahatlicam