beyazbeyza biz 2 aylıkken öğrendik ilk doğduğu günden beri bebeğim çığlık çığlığa ağlardı saatlerce bir çok doktora götürdük kolik dediler ama ben inanmıyordum gazdan uyuyamıyordu bir sürü gaz damlaları kullandım hiç birisi etki etmedi emerken bağırsakların gurultu sesi gelirdi kıvranırdı kaka yaparken ıkınma ve gürültülü kaka ve mukus olurdu bikaç kezda kakasından kan gördüm ve yüzleri sivilce gibi bişeyler çıkıyordu sürekli eldiven olmasına rağmen kaşırdı bizdeki belirtiler bunlardı tesadüf bi doktor alerji dedi diyete başladım 3 haftada anca etki eder dedi ve cidden bebeğim azda olsa sakinledi