Bebeğim 2 aylık oldu bugun doktor kontrolüne gittik kilo alımı az dedi yani çok değil ama biraz az ve iştahsız bir bebek gece saatlerce mama içmediği oluyor bu arada sadece mama veriyorum ve bu ilacı verdi kullanan var mı ? Yan etkileri korkutuyor insanı