Siyahii Kızlar aşırı sevdiğim bişey ara sıra yapıyorum ama püf noktalarını paylaşırsanız sevinirim. Bugğnde yapıcam bana bikaç tüyo verir misiniz?
Benibenibihterini Siyahii Kac beze yapacaksaniz hamura o kadar yumurta girmeli. Sosuna reyhan cok yakışıyor.
Pikapikapikacuuu Siyahii biz kapadıktan sonra fırınlıyoruz böylelikle o çiysi tadı kalmıyor. Kıyma da yağsız güzel oluyor. Hamuru incecik açılırsa çok güzel oluyor. Bir de en önemli püf noktası en az iki kişi olmak 😅 tek başına çok zor
Siyahii Pikapikapikacuuu fırınlamayı sevmiyorum onu denemiştim. Ama diğer söylediklerini göz önüne alcam. İnce hamur yağsız kıyma👍🏻
Zamansizportakal 1 kişi 1 çay bardağı su demek(ortalama 5 bardak suya 1 yumurta koyuyoruz ) unu da aldığı kadar koyuyoruz 🥰
Zamansizportakal Siyahii yumurta hesabı yapmıyorum.1 çay bardağı su 1 porsiyon mantı demek 🥰 ununu suya göre ayarlıyorum miktara göre de 1 veya 2 yumurta