Uzunkirpik1728 doğduğu günden 2 aylık olana kadar gaz sorunu yaşadık ama öyle böyle değil bebeğim avaz avaz bağırıyodu doktora gidiyoduk bişey yok gaz diyip gönderiyolardı. 2 aylık olana kadar 5 tane gaz damlası denedik biogaiya ve aguline iyi geldi bize 27 gündür rahat sayılırız bende yediklerime çok dikkat ediyorum sürekli aynı şeyleri yiyorum cesaret edemiyorum başka şeylere gaz yapar diye🤦🏻♀️😄