Sedahakannn 13 aylık bebeğim memeyi sürekli ısırıyor ve kanatıyor çok can yakıyor meme koruyucu aldım onunlada emmiyor merhem kullanıyorum iyileşmeden her emmede ısırıp kanatıyor acısından ağlıyorum var mı bu durumda olan lütfen bir akıl verin 😔