Brutal-Betty ikisini de tavsiye etmem ama gold daha iyi. İkiz bebeklerimle mama reddi yaşadığımız için piyasadaki hemen hemen bütün mamaları denedik. Aralarında en kötüsü bebelac sarı kutulu olandı. Kokusu ve tadı berbattı. Ağızlarına bile sürmediler çöpe attım. Gold olanı da çok gaz yapıyor benim bebeklerimin öyle gaz sorunu yok ama bebelac bizde öyle bir etki yaptı.