Yaklaşık bir ay önce kızıma tuvalet eğitimine başladım her şey çok güzel ilerliyordu ta ki 4-5 gün öncesine kadar alışmıştı tuvaleti gelince söylüyodu her ikisini de lazımlığa yapıyodu arada kaçırmalar oluyodu ama çok arada cumartesi günü babaneme gittik orda misafirler de vardı Ecrin her anne çişim geldi dediğinde işte maşallah alıştı mı ne güzel söylüyor falan gibi konuşmalar döndü yani diyeceğim acaba nazar mı değdi de çocuğum böyle altına yapmalara başladı yoksa üşüttü de mi yapıyor yoksa bilerek mi yapıyor inanın kafayı yiyecem artık annem çişin var mı diyorum yok diyor biraz zaman geçiyor bi bakıyorum yanıma gelmiş böyle yüzünde bir tebessüm hemen anlıyorum bakıyorum ki altına yapmış yaptığı yeri de gösteriyo anne bak burda çiş yaptım diyo yani sanki bilerek yapıyomuş gibi suçlu olduğunu biliyor gülüşünden anlıyorum yani anne kızma ama çişimi yaptım der gibi gülüyor
Kızmıyorum gerçekten kızmamak bağırmamak için kendimi tutuyorum sakin kalmaya çalışıyorum ve anlatıyorum annecim sen artık alıştın altına değil lazımlığa çiş yapıyosun lütfen bir daha yapma söyle lazımlığa gidelim diyorum tamam diyor ama yok biraz zaman geçince yine aynı
Sanki bağırsam güzel bir tehdit etsem bir daha yapmayacak gibi geliyor ama böyle davranmak istemiyorum dişlerim kırılacak artık sıkmaktan bugünde halıları yıkamaya vericektim o konuda da kararsızım bir akıl verin niye yapıyo olabilir bu konuda böyle gerileme yaşayan oldu mu ne kadar zamanda geçti yaşayan varsa yazarsanız sevinirim şimdiden teşekkürler 🌸