Hemsirehanimmmm Neler tüketmiyosunuz? Bizde herhangi bir belirti yok sadece lavman olmadan kakasını yapmıyor. Doktorumuz diyet yapmamı söyledi. İshalin yanında kabızlıkta yapabilirmiş ama kabızda değil lavmandan sonra normal sulu şekilde yapıyor.Böyle olan var mı kızlar?
Sevilay61 Süt Yogurt tereyağı peynir... kısacası içinde süt olan hiç bir yemek, tatlı vs Bizdeki belirti de sulu kaka