oglanannesi11 oğlum 3 aylık olacak ama elleri bildiğin buz o yüzden eldiven takıyorum evet eli ayağı soğuk olur yenidoğanın biliyorum ama kıyamıyorum da 🫣
Dondurmalikahve oglanannesi11 Çok fazla eldiven takmışsınız gelişim sürecini etkiler bişey olmaz eldivensiz acilen çıkarın 🙂
EslinSemAltas55 oglanannesi11 cok geç kalmışsınız çıkartmakta biz 1 ayı bitti çıkarttık gelişimini olumsuz etkiler
Annis-ogul oglanannesi11 1 aydan sonra eldiven onermiyor.zatwn hareketsiz kaldığı için soğuktur elleri daha da kullanmayın yazik kesfetmesi lazim şimdiye kadar coktan
yavrukussss oglanannesi11 3 aylik bebek nerdeyse oyuncaklara uzanacak yavrucak cokarin gelisimini etkilemesin ben 20 gun falam taktim belki daha az tirnaklarini sık sık kesin yeter bence😄