Biri 10 aylık diğeri 5 buçuk yaşında iki kızım var , büyük olan cumadan beri hasta anaokuluna gidiyor muhtelen okuldan aldı hastalığı şimdi kardeşine de bulaştı , kızlar çok yorgunum ya bazen kendimi hiç bir şey yapmak istemiyor modunda görüyorum , çok yoruluyorm , sabah 6 da ikiside uyanıyor büyüğü okula bırak gel küçüğü doyur uyut, o bir kaç saat uyurken evin işini yemekleri yap , öğlen git büyüğü okuldan al , birde hergun gitmek zorunda olduğum yaşlı annem var, babam hayatta değil tek çocuğum ve yaşadığımız şehirde akrabalarimz yok , yaşlı tansiyon şeker ne ararsanız var , saat 4 5 gibi eve gel kalan işleri yap , akşam eşim geliyor vallahi biseyler yapmaya halim isteğim kalmıyor sadece sessizlik istiyorum uzanmak uyumak istiyorum , niye böyle olduğunu bilmiyorm yaşam enerjim bitik gibi hissediyorum