talula ben bosch kullanıyorum . Herşeyi güzel kurutuyor ondan sıkıntı yok ama bazı kıyafetler hep tiftik tiftik oldu. Kızımın kıyafetlerine birşey olmadı ama ayıptır söylemesi ipekyoldan bir kazak almıştım içine etti🥲 yani kışın kazak kurutmayı düşünmüyorum bunda