Kendi tükettiğimiz zeytinyağı da onunki de soğuk sıkım ama özellikle asit oranı düşük tercih ettim kızım için. Annemlerin bir tanıdığıymış, memleketten gönderdiler. Markası aydın dağ ama sanırım düşük asitlisini internetten satmıyorlar göremedim ama lezzeti vs gerçekten düşük asit olanda farkediyor, tadı çok güzel 🤭