Oğlum 4 gündür ateşliydi son 2 gündür serum yiyor kendi doktorumuz dün geldi izinden ona götürdük antibiyotik başladık antibiyotikten öncede vardı bu gün çok arttı kızarıklıklar tüm vücutta 5. Hastalık dedi doktorumuz hangi ilaç veya ne iyi geliyor kaç günde geçiyor iz kalıyor mu ?