findiginannesi_ Kızlar eşim fazladan almış 5 numara beze geçiş yaptık oğluma küçük geliyor .fişini kaybettiğim için iade edemedim paket içeriği 52 Li
saribezlianne findiginannesi_ çok pahalıya satıyorsunuz. 4 gün önce 6N marketten 104lüsünü 199.90₺ ye aldım. Tanesi 1.92₺ ye geliyor. Sizin tanesi 2.30₺ ye geliyor. Birde kargo ücreti var. El insaf yani. Satıyorsunuz bari piyasaya göre fiyat belirleyin. Hatta fişini atmadıysam bile yüklerim buraya inanmazsanız
findiginannesi_ saribezlianne Kusura bakmayın ama 104 lüsünü makul bi fiyata almış olabilirsiniz ama 52 Li bi paket az olduğu için daha pahalıya geliyor
findiginannesi_ saribezlianne Fişini bulsam direk götürürdüm iadeye burda satmakla uğraşmazdım .indirim isteyene de makul bi indirim de yaparım ayrıca