
Canım ne sıklıkla vereceksin bilmiyorum ama ben günde 2 kez mama veriyorum sütüm var ama biraz sulu olduğu için kilo alımı yavaşladı biz bununla veriyoruz.. Biberon verirsek meme reddi yaşayıp tamamen memeyi bırakır diye çok iyi olur tavsiye ederim..