27 aylik oglum resmen benimle kavga edyor tutturuyor inatlasiyot parka goturuyorum bazen geri gritremiuorum bazen kaydiragin tepesine cikiyor ne kayiyor ne geri gidiuor gelen cocuklarida kaydirmiyor bazen bal gibi bir cocuk bazen inat surekli agliyor basa cikamiyorum cogu zaman 🤧🤧 sizler nasil yapiyorsununuz kendimi sorgulamalimiim yoksa her bebek bu yaslarda olurmu bilemiuorum